Συχνές ερωτήσεις


Παραγγελίες

Πώς κάνω παραγγελία;
  • Αφού επιλέξετε τα προϊόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι, πατάτε το κουμπί CHECKOUT.
  • Εάν δεν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό στο be you. Είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο site της be you προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής, αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση, θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα λάβετε ενημερωτικό email.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
  • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (ισχύει μόνο για τους καταναλωτές εντός Ελλάδος). Από 21/9/2013 τα έξοδα αντικαταβολής θα ανέρχονται στα 2,50€.
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό
  • Πιστωτική (VISA, MASTERCARD, AMEX) μέσω Viva Payments
  • PayPal
Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου κάρτα;
  • Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα. Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.
Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
  • Μέσω τηλεφώνου στο 210 2815903 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
  • Μέσω e-mail στο info@beyou.com.gr
Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;
  • Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία.
Τί κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;
  • Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (info@beyou.com.gr) για την επίλυση του προβλήματος.
Τί κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;
  • Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (info@beyou.com.gr) για την επίλυση του προβλήματος.
Επιβεβαιώσατε την παραγγελία μου αλλά έχω λάβει ένα e-mail που με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί συνέβη αυτό;
  • Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Αποστολές & Παραδόσεις

Με ποιες εταιρίες μεταφορών συνεργάζεστε;
  • Η Be You συνεργάζεται με την Γενική Ταχυδρομική για αποστολές εντός και εκτός Ελλάδας.
Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;
Ελλάδα
  • Οι αποστολές σε όλη Ελλάδα πραγματοποιούνται σε διάστημα 2-4 εργάσιμων ημερών και είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Εξωτερικό
  • Ευρωπαϊκή Ένωση: Τα προϊόντα αποστέλλονται με την εταιρία Γενική Ταχυδρομική εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.
  • Εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης: Τα προϊόντα αποστέλλονται με την εταιρία Γενική Ταχυδρομική εντός 3-6 εργάσιμων ημερών. Ενδέχεται να υπάρχουν έξτρα χρεώσεις που να προκύπτουν από δασμούς, ισοτιμία, εκτελωνισμούς και άλλες ιδιομορφίες της κάθε χώρας για τις οποίες η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη.
    Για παραγγελίες άνω των 150 € τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ.
    Για παραγγελίες κάτω των 150 € τα μεταφορικά έξοδα είναι 18€ (συμπεριλαμβάνεται Φ.Π.Α. 23%).
Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου: Τι πρέπει να κάνω;
  • Στην περίπτωση που η παράδοση της παραγγελίας σας έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο info@beyou.com.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 210 2815903 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.
Τί γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;
Συμπεριλαμβάνεται στην τελική τιμή του προϊόντος ο Φ.Π.Α.;
  • Στην αναγραφόμενη τιμή συμπεριλαμβάνεται ο Φ.Π.Α. 23%.

Επιστροφές & Πιστώσεις

Ποια πολιτική ακολουθείται για τις επιστροφές προϊόντων;
  • Για την πολιτική επιστροφών ενημερωθείτε από τον σχετικό σύνδεσμο εδώ.
Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή προϊόντων;
  • Μπορείτε να επιστρέψετε ΔΩΡΕΑΝ οποιοδήποτε προϊόν και να σας επιστρέψουμε τα χρήματά σας εντός 10 εργάσιμων ημερών, στην περίπτωση που η επιστροφή οφείλεται σε λάθος της εταιρίας μας (η επιστροφή μπορεί να γίνει με έκδοση πιστωτικού ή με επιστροφή χρημάτων).

    Εάν θέλετε να επιστρέψετε το προϊόν για προσωπικούς σας λόγους, χωρίς να υπάρχει λάθος της εταιρίας μας, τότε τα έξοδα αποστολής θα πρέπει να καλυφθούν από εσάς
Πως θα γνωρίζω ότι έχει γίνει παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος;
  • Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό e-mail.