FREE shipping in Greece
FREE shipping Worldwide for orders over 150€
FREE SHIPPING IN GREECE

Phone orders:+30 210 28 15 903

FAQs

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

Orders

Πως κάνω παραγγελία;
  • Αφού επιλέξετε τα προιόντα σας και βρίσκεστε στο καλάθι πατάτε το κουμπί CHECKOUT.
  • Εαν δεν έχετε δημιουγήτε λογαριασμό στο be you.Είναι απαραίτητο να εγγραφείτε στο site της be you προκειμένου να μπορείτε να πραγματοποιήσετε αγορές και να έχετε τη δυνατότητα να επιστρέφετε ανά πάσα στιγμή στο λογαριασμό σας για να βλέπετε τις συναλλαγές σας.
  • Συμπληρώνετε τα στοιχεία αποστολής και τα στοιχεία χρέωσης.
  • Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής αποδεχθείτε τους όρους χρήσης και ολοκληρώστε την παραγγελία σας.
  • Με την επιτυχή ολοκλήρωση θα δείτε μια περίληψη της παραγγελίας και θα παραλάβετε αντίστοιχο email.
Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
  • Αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος (ισχύει μόνο για τους καταναλωτές εντός Ελλάδος). Από 20/7/2013 έως και 20/9/2013 θα καλύπτονται από την εταιρία μας και τα έξοδα αντικαταβολής. Από 21/9/2013 τα έξοδα αντικαταβολής θα ανέρχονται στα 2,50€.
  • Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό
  • Πιστωτική (VISA, MASTERCARD) μέσω Viva Payments
  • PayPal
Γιατί δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική μου;
  • Μπορεί να υπάρχουν διάφοροι πιθανοί λόγοι που δεν γίνεται δεκτή η πιστωτική σας κάρτα και σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να απευθυνθείτε στην τράπεζά σας για να σας ενημερώσει.
Υπάρχει ασφάλεια στις συναλλαγές;
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Που απευθύνομαι σε περίπτωση προβλήματος με την παραγγελία μου;
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα σχετικά με την παραγγελία σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας με τους ακόλουθους τρόπους:
  • Μέσω της ειδικής φόρμας επικοινωνίας που θα βρείτε εδώ
  • μέσω τηλεφώνου στο 210 2815903 (από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00)
  • μέσω e-mail στο info@beyou.com.gr
Μπορώ να προσθέσω ένα προϊόν στην παραγγελία που μόλις έβαλα;
  • Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να πραγματοποιήσετε καινούργια παραγγελία
Τι κάνω σε περίπτωση που ένα προϊόν λείπει από την παραγγελία μου;
  • Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (info@beyou.com.gr ) για την επίλυση του προβλήματος.
Τι κάνω σε περίπτωση που παραλάβω κάτι που δεν ήταν στην παραγγελία μου;
  • Σε αυτή την περίπτωση επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail (info@beyou.com.gr ) για την επίλυση του προβλήματος.
Επιβεβαιώσατε την παραγγελία μου αλλά έχω λάβει ένα e-mail που με ενημερώνει ότι δεν υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν. Γιατί συνέβη αυτό;
  • Δυστυχώς, παρ’ όλο που το σύστημά μας κατά την πραγματοποίηση της παραγγελίας σας, έδειξε ότι υπάρχει απόθεμα στο συγκεκριμένο προϊόν, κατά την συλλογή του από την αποθήκη μας διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε διαθεσιμότητα. Στη σπάνια αυτή περίπτωση υποχρεούμαστε να ακυρώσουμε την παραγγελία σας χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.

Shipping and Delivery

Με ποιες εταιρείες μεταφορών συνεργάζεστε;
  • Για τις αποστολές εντός και εκτός Ελλάδος η Be You συνεργάζεται με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική
Σε πόσο καιρό παραλαμβάνω την παραγγελία μου και με ποιο κόστος;
Ελλάδα
  • Οι αποστολές στην ευρύτερη περιοχή της Ελλάδος πραγματοποιούνται σε διάστημα 2-3 εργάσιμων ημερών. (όλες οι αποστολές εντός Ελλάδος είναι ΔΩΡΕΑΝ.)
Εξωτερικό
  • Ευρωπαϊκή Ένωση: Τα προϊόντα αποστέλλονται με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική εντός 2-3 εργάσιμων
  • Εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης: Τα προϊόντα αποστέλλονται με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική εντός 3-6 εργάσιμων ημερών. Ενδέχεται να υπάρχουν έξτρα χρεώσεις που να προκύπτουν από δασμούς, ισοτιμία, εκτελωνισμούς και άλλες ιδιομορφίες της κάθε χώρας για τις οποίες η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη.
    Για παραγγελίες άνω των 150 € τα μεταφορικά έξοδα είναι ΔΩΡΕΑΝ.
    Για παραγγελίες κάτω των 150 € τα μεταφορικά έξοδα είναι 18€ (συμπεριλαμβάνεται ΦΠΑ 23%)
Έχει καθυστερήσει η παράδοση της παραγγελίας μου; Τι πρέπει να κάνω;
  • Στην περίπτωση που η παράδοση έχει καθυστερήσει παραπάνω από το αναμενόμενο διάστημα που ορίζεται θα πρέπει να επικοινωνήσετε μέσω e-mail στο info@beyou.com.gr είτε μέσω τηλεφώνου στο 2102815903(από Δευτέρα έως Παρασκευή 09:00 – 17:00) και θα προχωρήσουμε στην επίλυση του προβλήματος.
Τι γίνεται στην περίπτωση που απουσιάζω κατά τη διάρκεια παράδοσης της παραγγελίας μου;
Το Φ.Π.Α. συμπεριλαμβάνεται στην τιμή;
  • Το Φ.Π.Α. των προϊόντων συμπεριλαμβάνεται στην αναγραφόμενη τιμή.

Returns & Credits

Ποια είναι η πολιτική των επιστροφών;
Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;
Πως θα γνωρίζω ότι έχει γίνει παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος;
  • Όταν το προϊόν φτάσει στις αποθήκες μας θα λάβετε σχετικό ενημερωτικό e-mail.